قرآن ناطق(عج)

12 - مسیر هسته ای ایران – 12 ( امنیت اسراییل )

نویسنده : مهندس حسین رأفتی

١٤- آيا آقاى جان كرى راست ميگويد كه امروز دنيا و اسراييل امن تر شده است ؟ ١٣٩٣/٠٩/٢٤ آقاى جان كرى با چه استدلالى اين ادعا را دارند ؟ آيا چون ايران اورانيوم بيست در صد خود را تبديل به سوخت رآكتور كرده است ؟

١٤- آيا آقاى جان كرى راست ميگويد كه امروز دنيا و اسراييل امن تر شده است ؟  ١٣٩٣/٠٩/٢٤

آقاى جان كرى با چه استدلالى اين ادعا را دارند ؟ آيا چون ايران اورانيوم بيست در صد خود را تبديل به سوخت رآكتور كرده است ؟ يا چون ايران سانتريفيوژ جديدى نصب و راه اندازى نكرده است ؟ و يا چون بازديد ها و شفافيت بيشترى از سايتهاى ايران انجام شده است ؟

اصولا حجم و ميزان غنى سازى در ايران ، چه ارتباطى با امنيت دنيا و اسراييل دارد ؟

تمام نقاط فلسطين اشغالى ( اسراييل ) ، همين امروز هم در معرض موشك هاى ايرانى ، از خود ايران ، لبنان و غزه است !!

نگرانى غرب از بمب اتمى نيست. آنها خيلى خوشحال ميشوند اگر ايران به سمت ساخت بمب هسته اى ، كوچكترين حركتى ميكرد. تا فلش حساسيت و فشار افكار عمومى مردم دنيا را از ظلم و جنايات خود ، به ايران انقلابى و عدالت خواه معطوف كنند. و بلندترين و رساترين پرچم آزادى خواهى و استقلال طلبى در عالم را بى اعتبار ، عقيم و خاموش سازند.

امنيت نظام سلطه و اسراييل جنايت كار ، با بمب اتمى به خطر نمى افتد. همانطور كه ذخاير سنگين سلاح هاى هسته اى خود آنها نيز ، امنيت برايشان نمى آورد.

بقاء و امنيت طاغوت با بيدارى و بيدارگرى مستضعفين عالم ( حتى شامل اكثر مردم خود آمريكا و اروپا ) ، بشدت از درون تهديد ميشود و از آن وحشت دارند. Wall-Street-5

براى رسوا نشدن خود و مخدوش كردن پرچم بيدارى خمينى كبير ، از هر راهى كه بتوانند تلاش ميكنند. يا اسلام را بد نام كنند ( با ابزار طالبانيسم ، خشونت القاعده ، توحش داعش ، حماقت و تحجر رسانه هاى ماهواره اى به نام شيعه و اهل بيت و …. ) و يا ايران را ( با القاء تفوق طلبى ، مسئوليت ناپذيرى ، مهار نشدنى ، به دنبال سلاح هاى نامتعارف و … ).

ولى جوجه اى كه از تخم بيرون آمد ، ديگر به درون آن باز نميگردد. در صد بيدارى مردم دنيا روز به روز افزايش ميابد و اين روند ، يعنى مژده و نويد ظهور منجى عالم بشريت ، قرآن ناطق عصر ( عج ).

 

0 دیدگاه ارسال شده است

نظر خود را با ما در میان بگذارید