0 امتیاز
733 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط zrastegar
باسلام.همسرم نسبت ب من خیلی بی توجه هست البته ما در دوران عقد هستیم موقعی ک کنارهم هستیم زیاد بهم ابراز علاقه نمیکنه درکل رابطمون خیلی سرده اوایل من خیلی میرفتم طرفش و بهش محبت میکردم ولی اون زیاد نمیومد طرف من بخاطرهمین منم کم کم دارم ازش فاصله میگیرم بخاطر برخوردای سردمون ک مقصرشم خودش هست و خودشم قبول داره بیشتر وقتشو با کلاسهای زبان و ورزش وموسیقی پرکرده و وقتی واسه باهم بودنمون نذاشته و من واقعا دارم عذاب میکشم از این رفتارا کلافه شدم نمیدونم چیکارکنم.ولی زمانی ک تو اغوششم مدام بهم ابراز علاقه میکنه و نوازشم میکنه ولی فقط زمانی ک تو اغوششم من از این زندگیم راضی نیست لطفا راهنماییم کنید

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
سلام اولاً، افکار و تخیلات شما، تا حدود زیادی مسئول احساس و رخدادهای زندگی شماست. این تصور که همسرم مرا دوست ندارد و گرنه آن را بر زبان می‌آورد، به ‌ویژه شما را به سوی افسردگی و اضطراب سوق می‌دهد. بیشتر وقت‌ها احساس سردرگمی و درماندگی چیزی نیست به جز حالتی ذهنی، که شما قادر به تغییر دادنش هستید.

 اگر شوهرتان با زبان به شما ابراز محبت نمی‌کند و سخنان خوبي را که شما دوست دارید تحویلتان نمی‌دهد، باید به کارهایی که برایتان می‌کند توجه کنید.

مردها اهل کار و عمل‌اند. آنان در واقع، با عملشان با شما ارتباط برقرار می‌کنند. شوهرتان در واقع با کارش به شما می‌گوید: «دوستت دارم عزیزم». کافی است که چشم باز کنید و ببینید.
ثانیاً، صبر نکنید شوهرتان گفتار یا رفتاری عاشقانه داشته باشد. خودتان پا پیش بگذارید و به او نشان دهید در زیر بارانی از احساس مهر و عاطفه قرار گرفتن چقدر عالی و هیجان‌انگیز است. با گفتار و رفتارتان احساسات شوهرتان را تحریک کنید. برای این کار:
 
1. غم و نگرانی را از چهرة خود بزدایید و با رویی باز و چهره‌ای خندان با او روبه‌رو شوید. هنگام ورود شوهرتان به خانه به استقبال او بروید، به او سلام و خسته نباشید بگویید، از حالش جویا شوید و به او بگویید که از آمدن او خوشحالید و دلتان برای او تنگ شده بود.
 
2. شما سر صحبت را باز کنید و با او حرف بزنید؛ با شوهرتان شوخی کنید و او را بخندانید؛ کنارش بنشینید و با او درد دل کنید؛ از اتفاقاتی که در روز برایش رخ داده بپرسید، به سخنانش با توجه و علاقه گوش دهید؛ کنار شوهرتان بنشینید و با هم فیلم مورد علاقه‌اش را تماشا کنید.
 
3. به شوهرتان و به هر چیزی که از او یک مرد می‌سازد توجه کنید. به شوهرتان بگویید که چه مرد پر شور و حرارتی است (حتي اگر گمان مي‌کنيد که او اين‌گونه نيست) و شما از رابطة زناشویی با او خیلی احساس رضایت می‌کنید. به وی اظهار دارید که چقدر با احساس است و شما از اینکه با مردی مثل او پیوند زناشویی بسته‌اید بی‌اندازه احساس خوشبختی می‌کنید.
 
4. پیش از ورود شوهر، خود را بیارایید، لباس‌های زیبا، جذاب و با رنگ‌هاي شاد بپوشید، عطر یا ادکلن خوش بو استعمال کنید و به او نشان دهید که همة این کارها را برای او انجام داده‌اید.
 
5. به این نکتة مهم توجه داشته باشید که برای مردان نشان دادن عشق خود از طریق معاشقه و آمیزش بسیار راحت‌تر از بیان لفظی آن است. بنابراین، تمایل شوهرتان را به معاشقه و آمیزش، نوعی ابراز عشق و علاقه به حساب آورید. البته، مرد نیاز دارد احساس کند دوستش دارند نه آنکه تحملش می‌کنند؛ و این زمانی حاصل می‌شود که زن با رغبت به این خواستة شوهرش پاسخ دهد.
به طور خلاصه، از هر راه و روشی برای باز کردن دریچه‌های قلب شوهرتان به سمت خود استفاده کنید. با انجام این کار، حتی اگر لفظ «دوستت دارم» را از او نشنوید رفتار و گفتار او نشان دهندة نهایت عشق و علاقة او به شما خواهد بود.
توسط
خانم رستگار ی مسئله دیگه ای، ک هست اینه ک من ی مدتی شده ک وقتی تو اغوش شوهرم هستم و میخایم نزدیکی کنیم من هیچ حسی ندارم و علاقه ندارم موقع نزدیکی شوهرم با دست الت تناسلیمو خیلی فشارمیده و باعث دردم میشه خودم حس میکنم بخاطرهمین هست ک من ارضا نمیشه من از اول تا اخر رابطمون فقط دردو حس میکنم ن چیز دیگه ای وخجالتم میکشم ک این موضوع رو باهاش درمیون بذارم و زمانی ک اون ارضاشد و رابطمون تموم شد من اون زمان ارضامیشم و دوس دارم ک باهم نزدیکی کنیم یا فردای اون شب میل جنسیم میره بالا و نیاز پیدامیکنم اگ میشه راهنماییم کنید ممنونم
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
چرا حس میکنید بی توجه است ایا شما اشنایی با تفاوتهای زن ومرد دارید میدانید توجه کردن وابراز علاقه مردان متفاوت است. لطفا با مطالعه کتب اموزش همسرداری واشنایی با تفاوتهاب زن ومرد این موانع ارتیاطی را ازسرراه بردارید . در مرحله بعد همسرشما هم مثل شما تجربه جنسی دیگری نداشته وممکنه که بسیاری از موارد را اموزش ندیده باشد شما باید خیلی محترمانه وماخوذ به حیا این نکته را بگویید که فشاردست شما مراازار می دهد واز همین الان در پی درمان سرد مزاجی خود باشید .از روش تغذیه درمانی شروع کنید .
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

3 نفر آنلاین
0 عضو و 3 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 2444
بازدید کل: 9840760
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...