0 امتیاز
176 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
Salam mikhastam beporsam agar hamsaremun ba hamkaraye khanumesh kheili samimi bashe va hatta bahashun resturan bere va dustane biyad hame chizo bege va bekhad ke baham sadegh bashe chikar konam
Chon aslan be nazaram in raftar sahih nist
Chon ye khanumi hast ke motalleghas va be nazaram hame ertebata az haminjaha shoru mishe lotfan rahkar bedid
Merci vali harkari mikonam mige duste ejtemayime hamkaram aslan eshtebah kardam behet goftam bayad azat makhfi konam

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
عدم کنترل ارتباطات خیلی نرم و اهسته بنیان خانواده را سست میکند. چه دوست اجتماعی و چه همکار و.. اگر از دایره عرف و اخلاق خارج شود چه مخفی کند و چه نه باعث کاهش احساس و محبت خواهد شد. این تجدد و تنوع روابط باعث کاهش میل و رغبت به خانواده میشود. از او بپرسید ایا اینکار را برای شما پسندیده میداند؟ ایا شما حق این کار را داربد؟
در زمانهای مناسب با او گفتگو کنید و بدون تحت فشار قرار دادن از او بخواهید که در مورد کمبودهایش صحبت کند. شاید عدم ارضا نیازهای روحی جسمی و عاطفی اورا به این روابط سوق میدهد. هرچه شما شاداب تر و متنوع تر باشید به او در کنترل روابط کمک خواهید کرد. فضای خانه را برای او محدود کننده نکنید. سعی کنید کاری کنید در خانه بیشترین احساس ارامش را داشته باشد. گلایه ها را کمی نگهدارید و در زمان مناسب با لحنی مناسب بیان کنید. اگر فرد خاصی را میشناسید که روابط با اوست از همسرتان بپرسید او چه چیزی دارد که برایش جذاب است. سعی کنید در گفتگویی با ارامش از او بیشتر صحبت کنید. بگذارید او حرف بزند و شما فقط شنونده باشید. تمام حرفهای او نکاتی است که میتواند خواسته ها و نیازهای او باشد. سعی خود را برای براورده کردن این نیازها انجام دهید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

5 نفر آنلاین
0 عضو و 5 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 211
بازدید دیروز: 1221
بازدید کل: 9830519
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...