0 امتیاز
196 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام..ما حدود 6 ماهه عقد کردیم.هر دو مذهبی هستیم.من چادری.و شوهرم از لحاظ مذهبی یک پله بالاتر.
شوهرم بعضی وقتا میگه دخترا به من ابراز علاقه میکنند.مثلا تعریف میکنه که توی آسانسور بودم دختره اومد بغلم کنه..یا یک روز یه دختری رو سوار کردم تا برسونم و کار خیر کرده باشم دختره بهم گفت میشه با هم دور بزنیم؟ولی گفتم من زن و بچه دارم برو پایین
من در مقابل این حرفا سعی میکنم خیلی عکس العمل نشون ندم تا از چیزی که برام تعریف کرده پشیمون نشه.و بهش گفتم آدما بد شدن نمیشه در حقشون کار خیر هم انجام داد.
چند بار بهم گفته بعدا که بنظرت اشکال نداره کسی بیاد توی خونه و کمک حالت باشه؟(انگار که کسی رو صیغه کنه! )بنظرم شوخی میکنه و منم با شوخی جوابش رو میدم..در عین حال خیلی زودرنجم و از این حرفاش واقعا قلبم به درد میاد..نمیدونم چیکار کنم.چی بهش بگم.تورو خدا کمکم کنید.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
سلام دوست عزیز
 از نظر اقایون این موارد مزاح محسوب میشود ووصف العیش نصف العیش است حساسیت نشون ندهید .
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

12 نفر آنلاین
0 عضو و 12 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1432
بازدید دیروز: 1221
بازدید کل: 9831740
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...