0 امتیاز
1.9هزار بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام. حالم خیلی بده اصلا باشوهرم رابطه ام خوب نیست
شوهرم یه چیزه بی دست وپاست بی سرزبون فک میکنم پیش همه دارم تحقیرمیشم اصلا دوسش ندارم
خیلی داغونم من به هیچ ارزوم نمیتونه برسونه
من عشق ماشین عشق موتور اون حتی رانندگی بلد نیست خیلی داغون میشم پیش اقوام تحقیرمیشم
اصلا نمیتونم بهش پایبندباشم
یه پسردوساله ام دارم
میگه به یه مرد به پولش نگاه نکن به عقلش نگاه کن حالا من این نه عاقله نه پول داره به چیش دل خوش باشم
شوهرم ساده است نمیتونه حرفاش وبجا بزنه خیلی چیزا روبلدنیست خیلی عذابم میده خیلی
من سی شوهرم سی وسه
اون موقع سر لجبازی باخانواده ینی یه جوری مجبور شدم وقتیم که جواب دادم به فکرجدایی بودم چون میدونستم این نیمه کامل کنندیه من نیست
وقتی واردزندگی میشی مث باطلاقه ادم هرچی بیشتردست وپامیزنه بیشترفورو میره الان میدونم طلاق امکان پذیرنیست خیلی عذاب میکشم نمیدونم چیکارکنم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
با سلام. ظاهرا احساس ناراحتی زیادی میکنی . اما قبل از غلبه این احساس ناراختی و درماندگی ( چون زندگیت هنوز برات مهم هست که به دنبال راه حل هستید و سوال کردید)چند راهی تکاملی را امتحان کنی. یکی حالا که تو این رابطه هستی شرایط بپذیر قبول کن یک همسری داری که نمی تونه حرف بزنه و کارهاشو درست انجام بده این یک رنج به همین اکتفا کن .چون عدم پذیرش علاوه بر ضعف روانی باعث میشه تمالیف همسری و مادری هم انجام ندید و از لحظه هات لذت نبری. راه تکمیلی دوم مثل شکار چی رفتارهای مناسب همسرتو صید کن و به روش بیار با صبر و حوصله چون این کار توانمدی میخواد که در شما هست .تابحال برعکس این قضیه بوده زوم کردید به مواردی که بر خلاف میل شما و تعریف شما از قدرت یک مرد. بوده غر زدید ٬ سرزنش کردید قهر کردید . درسته؟ این کار شما بزرگنمایی کارها و حرفهای مثبت همسرتون باعث میشه غیر مستقیم هدایتش کنید به سمت دلخواه و قدرتی که نداشته. ازش بخواید خودش هم برای تغییر این موضوع کاری کنه از حرف خود همسرتون که مرد را باید به عقلش نگاه کرد سود ببرید کتاب مهارت ابراز وجود را خودتون مطالعه کنید و بعد به همسرتون هدیه بدید. با توجه به انچه گفتید همسرتون ابراز وجود و اعتماد به نفس لازم را نداره . زندگی مشترک و بدونید هر دو شما تو یک تیم هستید .
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

3 نفر آنلاین
0 عضو و 3 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 800
بازدید دیروز: 2239
بازدید کل: 9836093
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...