0 امتیاز
187 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
با سلام و تشکر فراوان.سوال من:من و همسرم ۶ساله ازدواج کردیم بجز مسایل مالی زندگی خوبی داریم.ازدواج ما کاملا سنتی بود ولی الان خیلی هم دیگه رو و زدگیمونو دوست داریم. همسرم آدم خوبیه.نهااینکه اصلا بدی نداره با هم کنار اومدیم و رفتارهای بد همو پذیرفتیم و هیچ کدوممون از این بدیها اذیت نمیشیم.ولی یکی دو ساله یه مشکلی پیش اومده که هر روز احساس میکنم محبتم داره کمتر میشه.شوهرم هر روز اوضاع کاریش بد و بدتر میشه تقریبا نصف بیشتر سال رو بیکاره و متاسفانه هیچ تلاشی برای بهتر شدن اوضاع نمیکنه این تنها بدی همسرمه که منو واقعا اذیت میکنه و نمیتونم تحمل کنم(بیکاری همسرم)نه بی پولیش.مادر همسرم کمکمون میکنه.خیلی باهاش حرف زدم و توقعاتمو گفتم حتی بهش گفتم که این کارت داره به رابطمون هم آسیب مزنه.با همه دوست داشتنم گاهی به جدایی فکر میکنم.لطفا کمکم کنید

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
بیکاری بخودی خود نمیتواند باعث این مساله شده باشد. سعی کنید ریشه مشکل را دقیقتر بیابید. شما در شرایط مختلف چه خوب و چه بد باید همراه و کنار او باشید تا بتواند از بحران در اید.به این فکر کنید که شاید او از ناراحتی شدید و شاید افسردگی و.. نمیتواند تلاش زیادی برای کار بنماید. در این مواقع بهترین کار اینست که او را درک کنید و تلاش کنید با گفتگو و صحبتهای مداوم با او از درددل او و نگرانیها و ناراحتیهایش اگاه شوید. انتقاد و اشکال گرفتن از او دردی را دوا نمیکند . سعی کنید با محبت و دلسوزانه با او صحبت کنید تا بفهمید مشکلش چیست و چرا برای بهبود شرایط تلاش نمیکند. اگر با دلسوزی و از روی محبت صحبت کنید به نتیجه بهتری میرسید. شاید او هم مثل شما ناراحت و نگران از شرایط,است پس سعی کنید با همراهی خود او را کمک کنید تا از این شرایط در بیاید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 932
بازدید دیروز: 2248
بازدید کل: 9826099
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...