0 امتیاز
263 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام
من ای مشگلی دارم ولی چون تو گروه چند تا فامیلم هستن نتونستم بگم
شوهرم از اول ازدواج گوشیش رمز داشته من ۱۴,ساله ازدواج کردم
العان تو این گروها خیلی چت میکنه تا ساعت یک تو گوشی هست من نمیدونم چیکار میکنه
رابطه با من دیگه کم داره هر وفت اسم گ شیشو میارم دعوا مون میشه
من باید چیکار کنم
با من دیگه کم حرف میزنه همش تو گوشی چت میکنه لبخند میزنه همیشه هم لباسهای زیرش کثیفه
البته ببخشید
به نظر تون با کسی رابطه داره یا تو گروه سکس هست
واقعن برام سخت شده عصابم خراب شده
ممنون میشم اینجا جواب بدید شرمنده هستم حلا ل کنید

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
۲۵-سعی کنید با دید منفی نگاه نکنید و تا وقتی مساله ای برایتان روشن نشده با شکاکیت بیجا ارامش خود را برهم نزنید. البته احتمال هرچیز ی وجود دارد ولی شکاکیت بیجا درحال حاضر وضع را پیچیده تر میکند. اما در مورد گوشی حقیقت اینه که جداکردن ادم ها از فضای مجازی امروزه کار بسیار دشواری هست چه برای مردها و زن ها،پیش تر آقایون سرگرم تلویزیون و اخبار بودند کاری که میشد به صورت جمعی انجام داد اما امروزه موبایل و فضاهای مجازی خیلی اختصاصی و شخصی هستند یک خانم میتونه با یک برنامه ریزی دقیق و دراز مدت میزان استفاده تلفن همراه رو در همسرتان کم کنید
سرگرمی های کوچک برای خودتان ایجاد کنید چیزی که مشارکت جمعی خانواده را طلب کند.اما سعی نکنید به زور تشر یا برخورد بد مدام سرگرم بودن همسرتان به گوشی موبایل و فضاهای مجازی گوشزد کنید
خاطره گویی،بازی های دو نفره،پیاده روی،حل جدول،از گزینه مناسبی جهت پر کردن اوقات فراغت است
یادتان باشد قرار نیست یکباره تحول عظیمی در ایشان رخ دهد و به کل گوشی و فضاهای مجازی را کنار بگذارند.این کار نه شدنی نه امکان پذیر است همچنین به اوقات تنهایی و زمان های اختصاصی ایشان نیز احترام بگذارید شما می بایست با مدیریت و گرم کردن روابط استفاده از این فضاهای مجازی را به حداقل و ضرورت برسانید که البته این امر کاری دراز مدت و صبوری شما را می طلبد.
گهگاه با او به صحبت بنشینید و از او بخواهید که برای حفظ نشاط و ارامش زندگی کمی برای شما وقت بیشتری بگزارد. ارامش, محبت و سعی شما بالاخره در او اثر خواهد کرد.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

5 نفر آنلاین
0 عضو و 5 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1022
بازدید دیروز: 2239
بازدید کل: 9836315
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...