0 امتیاز
488 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام خدمت عزیزان
من وهمسرم حدودپنج ساله زندگی مشترک داریم وازدیدگاه اطرافیانمون مث من وخانمم عاشق پیدانمیشه ولی درزندگی شخصی خودمون مشکلاتی داریم که همه برمیگرده به منشا اصلیش یعنی رابطه جنسی .
همسرم رفع نیازهای جنسیموسپرده دست خودم واصلا میلی نشون نمیده وحتی اگه یه ماه هم ازاخرین رابطمون بگذره اصلااحساس اینونداره که شوهرش شایدنیازی داشته باشه ازاول زندگیمون سراین موضوع بحثهای فراوانی داشتیم که سرانجامش باتحدیداینکه نتیجه ی این بی محلیاش خیانت
کردن من هست شایدبه مدت یه هفته تغییرکوچکی درخودش ایجادمیکردولی بازمجددبرمیگشت به همون رفتارهای قبلیش وتواین چندمدت زندگیمون بدلیل این رفتاراش اصلا لذتی ازرابطمون نداشتم که شایدبارهاخواستم نیازموخارج از زندگیم برطرف کنم ولی ازابروخونوادگیم ترسیدم نه بخاطرهمسرم چون میدونم اصلا درکم نمیکنه حتی زمانی که گفتم به مدت یه هفته شایدخوب میشدهم رابطش اونقدخشک ومصنوعی بودکه کاملامشخص بودفقط جهت برداشتن تکلیف ازرودوششه وکلا هیچگونه لذتی ندارم چون احساس میکنم موقع رابطمون همسرم فقط خودشومثل یه اسیروزندانی میدونه دردست من وهرسری خواستم بشینم باهاش حرف بزنم سریع شروع میکنه به گریه وساکتم میکنه ازنظرنیازهای عاطفی ومالی هم هیچگونه کمبودنذاشتم واسش البته درحدتوانم.به هرحال هرکسی تاحدی صبرداره شماروخداراهنماییم کنیدتافکرخیانت به سرم نزنه

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
درست است که شما در رابطه زناشویی مشکلاتی,دارید که حتما حق با شماست. اما اصل اول زندگی دوستی زوجین و دلسوزی انها برای یکدیگر است. در قدم اول مانند دوستی همراه و همسری دلسوز اورا درک کنید ریشه مشکلش را بیابید. حواستان باشد که این روند ممکن است اورا دچار افسردگی کند. این موضوه به احتمال زیاد دست خود او نیست و سردمزاجی او ریشه در علل مختلفی میتواند داشته باشد که از اختیار او خارج باشد. پس مانند زمانی که بیمار است باید از او محافظت کنید. او شدیدا نیاز به مهر و محبت شما دارد.
اما برای حل مساله او باید خیلی صمیمانه و بامحبت بسیار زیاد زمانهایی طولانی با صبر و حوصله با او صحبت کنید. مطمین باشید او حرفهای زیادی برای گفتن دارد. ریشه مشکل میتواند در دوران کودکی او, مسایل قبل از ازدواج, حس ازدواج ناموفق, مشکلات جسمی یا روحی , عدم رضایت از خودش یا ظاهرش و بسیاری مسایل دیگر میتوان باشد. پس اول باید در حل ریشه مشکلش تلاش نمایید تا نتیجه ای ماندگار بگیرید. دوما حتما با مراجعه به متخصص یا مشاور مجرب یا سکستراپ سرد مزاجی او را از طریق درمان علمی نیز پیگیری کنید. مشکل او با حرف و صحبت حل نمی شود.
دقت کنید که او شمارا درک میکند و میفهمد که دچار این مشکل است اما چون بتنهایی قادر به حل ان نیست در مقابل شما فقط گریه میکند. این شمایید که باید با صبر و دلسوزی و حمایت خود اورا به درمان و بهبودی امیدوار کنید و در این مسیر همراه او باشید.
دقت کنید دوباره تاکید میکنم که ریشه مشکل را پیدا کنید. این بسیار بسیار مهم است.
کمی مطالعه درزمینه شخصیت و نحوه ارتباط با خانمها میتواند بشما کمک کند. حس جنسی خانمها معمولا وابسته به حس عشق و محبت انهاست. تا از لحاظ احساسی تامین نیاز نشوند در مساله جنسی مشکل خواهند داشت. به عنوان یک تمرین خیلی عالی و موثر میتوانید از تمرکز حسی که در پستهای گذشته امده استفاده نمایید. با یک سرچ ساده میتوانید ان را بیابید.
بطور کلی صبر و حمایت شما برای او واقعا ضروری است تا بتواند خود ا تغییر دهد.
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)

پرسشگر محترم

مدیرمحتوایی سایت قرآن ناطق (عج) هستم

این طور به نظر میرسد که شما سوالات غیرواقعی خود را در سایت مطرح می کنید و با ادامه دار کردن سوال وقت مشاوران گرامی سایت را میگیرید.

با احترام خواهشمندم از این روند دست بردارید. در غیر این صورت از طریق ip از مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد.

موفق باشید

به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 909
بازدید دیروز: 2727
بازدید کل: 9829996
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...