0 امتیاز
108 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
باسلام وسپاس که همیشه پاسخگوهستید من بخاطر اینکه همسرم کارفشرده دارن ونیستن مجبورم زیاد برم خونه بابام اونجا هم که میرم متاسفانه برادرم خیلی راحت فحش میده دخترم همه ی حرفاشو تکرار میکنه وخانواده ی همسرم فوق العاده بااحترام وکوچکترین حرف ناشایستی به زبون نمیارن وقتی میشنون فحشای دخترمو میگن از کی یادمیگیره منم واقعا سرخورده میشم بخاطر این موضوع اعتمادبه نفسمو از دست دادم اخ هنه ی خانواده شوهرم دکتر ومهندس وسمت های شغلی خوب من اما لیسانس دارم وشرایط خانوادمم پایین تره بعضی اوقات ازخودمو خانوادم بدم میاد میگم کاش بمیرم چون لیاقت شوهرمودخترمو ندارم میگم بمیرم که اینا نیان طرف خانوادم تا خپب بشه دخترم دراینده نه توخانواده ای مثل خانواده من بار بیادنمیشه رابطمو باخانواده خودمو وهمسرم قطع کنم الان سعی میکنم کمتربرم خونه بابام اما بازم تومدت کم دخترم یادمیگیره باید چکار کنم طوری شده که همسرمم سرکوفت میده بهم کلافه شدم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
شما باید با کسی از خانواده خود که با او بیشتر صمیمی هستید حرف بزنید. مثلا مادر یا خواهر, از او بخواهید با برادرتان صحبت کند و او را از صحبت رکیک در مقابل دختر شما منع کند. اگر اثرات ان را به همین شکل که فرمودید با کسیکه درکتان میکند و دوستتان دارد مطرح کنید میتوان بشکل بهتری مساله را حل کرد. گهگاه به دخترتان توضیح دهید که حرف ها بعضی خوب و بعضی بد هستند و او نباید تمامشان را تکرار کند. پس از دوجنبه تلاش کنید تا زودتر نتیجه بگیرید. اگر سن دخترتان در حدی است که متوجه خوب و بد نمیشود, اورا شرطی کنید. هربار حرف زشتی زد او را از یک چیز خوب منع کنید و اگر حرف خوبی زد تشویقش کنید و باو جایزه دهید. تکرار این مساله (تنبیه منفی و تشویق مثبت) باو میفهماند چکاری را باید تکرار کند و چکاری را نباید انجام دهد.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

9 نفر آنلاین
0 عضو و 9 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 315
بازدید دیروز: 2330
بازدید کل: 9868335
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...