0 امتیاز
408 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام تورو خدا کمکم کنید دارم دیونه میشم کار هرشبم گریه شده ده ساله ازدواج کردم پنج ساله خونه خودمم دوتا بچه دارم تاحالا شوهرم دوبار بهم خیانت کرده هردومرتبه ازش گذشتم دفعه یه اخر گفت دیگه تکرار نمیشه الان چهار سال از قولش میگذره اما فک کنم بازم داره خیانت میکنه هرشب تا دیر وقت سرش تو گوشیشه رمز گوشیشم عوض کرده به من هم نمیگه بعضی اوقات که میرم کنارش باهام دعوا میکنه که از چی می خوای سر در بیاری که میای کنار من خییییلیییی دوست دارم ازش جداشم ولی واسه بچه هام نمیتونم دیگه طاقت یه خیانت دیگه ندارم ازش بدم امده کمکم کنید

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
با سلام. توصیه میکنم ارامش خودتون حفظ کنید و صبر پیشه کنید تا بتونید نتیجه درست را بگیرید. جستجو کنید چه عواملی ممکنه زمینه ساز خیانت را برای همسر شما فراهم کند. این عوامل را ازبین ببرید. شرایط ایجاد و افزایش صمیمیت را فراهم کنید. بنابراین باید به نیازها و علایق عمدیگر توجه کنید. تنوع ایحاد کنید و نکته دیگر شما تو پیامتون گفتید حس میکنید تا چه اندازه به این حس اعتماد دارید. و این حس که هیج شواهدی برای درست بودنش هنوز وجود نداره باعث ایجاد چه احساساتی دز شما شده و چه موقعیتهای صمیمیت را از شما گرفته. باید از عشق و زندگی و همسر مواظبت کرد اما منطقی .
توسط
شوهرمن خودش اعتراف میکنه زمانی که مجرد بودم خیلی دوست دختر داشتم من از هیچی براش کم نمیزارم ولی به نظرمن ازرویه عادت کلا رابطه وحرف زدن با نامحرم دوست داره من هنوز 28سالمه چه جوری میتونم بقیه عمرم با همچین مردی زندگی کنم فقط به خاطر بچه هام پیششم چه جوری این کمبود محبتو میشه توزندگی جبران کردمگه من چه گناهی کردم که باید این مردو تحمل کنم
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
با سلام. باید زمینه های ورود یکی از زوجین به روابط خارج از روابط زناشویی بررسی شود. بخاطر کمبود نیازهای عاطفی است یا بخاطر سرد شدن کانون زندگی یا فشار ها و مشملات خانوادگی یا بخاطر محیط و شرایط کاری یا زندگی و یا نابالغ بودن شخصیت .....و یا بخاطر فرهنگهای مختلف زوحین هست و شاید هم ناشی از مشکلات شخصیتی است . بنا براین نیاز به بررسی است. پس با یک مشاور این موضوع را در میون بزارید. نکته قابل تامل در پیامتون این هست که گفتید قبل از ازدواج این روابط بوده پس الان ظاهرا روابط دوستی مثل دوران مجردی نیست پس حساسیت بخرج ندهید نکته دیگر گفتید بر حسب عادت روابط بازی دارند که این ممکنه جز مسایل تربیتی یا فرهنگی همسرتون باشد. که مطمنا با ابراز ناراحتیتون و بیان انتظارتون رفع خواهد شد.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

9 نفر آنلاین
0 عضو و 9 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 92
بازدید دیروز: 2727
بازدید کل: 9829179
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...