0 امتیاز
184 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
باسلام و خسته نباشید
من ده ماهه زایمان کردم قبلا با شوهرم بسیار مشکل داشتیم و بارداری من ناخواسته بوده تو دوران بارداری هم بسیار اذیتم میکرد و اصلا توجه نداشت که من باردارم و احتیاج به ارامش دارم بعد از زایمانمم از روز اولی که زایمان کردم به شدت تحت فشار روانی قرارم داده و اصلا درک ومنطق نداره تو نگهداری پسرمم کمکی نمیکنه و تمام مسولیت انداخته گردن من شاید در روز نیم ساعت باهاش بازی کنه پسرمم خیلی شیطونه شوهرم میگه من اعصاب ندارم اصلا سمت من نیارش همش حواسش به لب تاب و برنامه های ماهوارس و میگه اصلا اوقات فراغت ندارم و همش میگه بخوابونش که سمتش نره انقدر زورکی خوابوندمش دلم به حال  پسرم میسوزه چون بابای بی عاطفه ای داره شوهرم درکش به این نمیرسه که این بچه به محبت تو احتیاج داره، همش به روزای سختی که بعد زایمان داشتم و انقدر اذیتم کرده فکرد میکنم و حالت عصبی پیدا کردم شبا خوابم نمیبره وهمش ذهنم درگیره بعضی موقع ها سر پسرم.داد میزنم و ازین کارم به شدت متنفرم اما بعدش اروم میشم ازش معذرت خواهی میکنم همه حالت های من فقط به خاطر شوهر نامردمه که انقدر تحت فشار منو قرار داده نمیدونم چیکارش کنم خسته شدم ازش وقتی نیست ارامشم بیشتره و راحت تر به فرزندم رسیدگی میکنم راهنماییم کنید که بتونم تنهایی این مسولیت بزرگ تربیت فرزندم به عهده بگیرم و بتونم یه فرد خوب به جامعه تحویل بدم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
13- این مسئولیت پذیری و حمایت شما از فرزندتان قابل ستایش است. دوست عزیز اولین کار اینست که با همسر خود با لحنی مناسب و با احترام صحبت کنید و از او بخواهید که در مقابل سهم خودش در ببچه دار شدن فکر کند و با انصاف قضاوت کند. بگوئید که اصلا نمیخواهید اورا تحت فشار قرار دهید و حتی انتظار زیادی هم ندارید فقط با لحن بسیار محبت آمیز به او بگوئید به این مساله منصفانه فکر کند که چه سهمی در این اتفاق (بچه دار شدن) دارد و اکنون چه باید بکند. بگوئید که ادامه این روند شما را دچار افسردگی می کند و  پایه های زندگی را سست می نماید. اگر او به این مطالب اهمیتی نداد شما باید با بالا بردن صبر و حوصله و ایثار مادرانه خود اطلاعات تربیتی خود را بالا ببرید و بدانید که کودک شما در سن بسیار حساسی است و تمام گفته ها و رفتارهای شما را ضبط می کند و می آموزد. پس با کمی گذشت مادرانه سعی خود را در تربیت او انجام دهید. البته این مساله موقت است و اگر رفتار مناسبی با همسر خود داشته باشید و رفتارش را تحمل کنید پس از گذشت چند ماهی با بزرگتر شدن کودکتان او هم به فرزندش دلبسته و وابسته خواهد شد و وضعیت تغییر خواهد کرد. اما اگر رفتار نامناسب او ادامه پیدا کرد و یا بدتر شد حتما دونفری به مشاور مجرب مراجعه کنید تا با همسرتان  صحبت نماید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

4 نفر آنلاین
0 عضو و 4 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 2894
بازدید دیروز: 1638
بازدید کل: 9791774
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...