0 امتیاز
313 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
باسلام وخسته نباشید خدمت شما بزرگواران
من حدود 6سال ازدواج کردم و الان یه پسر 11ماهه دارم شوهرم از خانواده مذهبی هستن البته خودش فقط ادعای مذهب داره بعنی به خاطر سختگیری خانوادش بسیار عقده ای شده از اول عقد باهم مشکل داشتیم من به تنهایی مشاوره میرفتم و اصلا ایشون نمیومد یعنی همیشه میخواد حرف حرف خودش باشه و زور میگه تو دوران عقد یا بعداز عروسی هم بهم خیانت کرده اما من هربار به خاطر ارامش خودم و زندگیم بخشیدمش وهمینجوری زندگیمون سپری شد و اما اصل قضیه من قبلا از ادواجم با کسی دوست بودم و خیلی خیلی همو دوست داشتیم برادر دوستم بود و خانوادگی منو میشناختن و همشون حتی پدرومادرش منو دوست داشتن من اون موقع 20 ساله بودم و اون اقا21 ساله و سرباز البته موقعیت شعلی و خانوادگی و همه چیش خوب بود اما وقتی شوهرم اومد خواستگاری من بهش گفتم و غرور جفتمون باعث شد که من جواب مثبت به شوهرم بدم و حال جفتمون خیلی بدبود چون من نامزد کردم دیگه نمیتونستیم کاری بکنیم حتی خانوادش بعد نامزدی من اومدن خواستگاری والتماس که انگشترپس بدیم و ما باهم نامزد کنیم اما نشد و همه چی خراب شد و من نامزد کردم الان که شش سال میگدره من هنوز بهش فکر میکنم و پشیمانم که چرا اون همه عشق و علاقه رو فروختم به خاطر غرور،اون اقا هم محلیمونه و من وقتی رد میشم هرازگاهی میبینمش البته هیچ چیزی بیننون نیست اما قلب من با دیدنش تند تند میزنه وقتی بهش فکر میکنم حس خوبی بهم دست میده چون شوهرمم بی عاطفه و سرده نسبت بهم واسه همین بیشتر بهش فکر میکنم میدونم گناهه اما چه کنم دست خودم نیست البته من هیچ وقت به شوهرم خیانت نکردم و به شدت ازینکار بیزارم،همیشه تو ذهنم میاد که یه روزی ما بهم میرسیم نمیدونم چجوری این افکار از خودم دور کنم راهنماییم کنید من خودم اهل حجاب و انجام واجبات خدا هستم نمیخوام به گناه الوده بشم ضمن اینکه فقط چون شوهرم رفتار خوبی نسبت بمن نداره و چندین بار خیانت کرده و به نیاز جنسی من توجه نداره و چندین بارم به فکر طلاق بودیم اما دوباره گذشتیم الانم زندگیمون با مشکلاتش همینجوری داره میگذره فقط کنار هم زندگی میکنیم و یه علاقه ای بهم داریم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
3- در سخنان شما حرفها و نکته های واضحی است که نشان از اشتباه محرز شما در ازدواج است  که مهترین آنها عدم علاقه به همسرتان است. مهمترین دلیل این امر هم عدم حساسیت شدید شما در مقابل خیانتهای اوست!!! یک زن وقتی فردی را دوست بدارد در مقابل خیانت او بسیار آشفته و نگران خواهد شد و خیلی افراد برایشان این امر قابل تحمل نیست. این مساله نشان دهنده این است که شما نیز در ذهن خود باو  چندان وفادار نیستید. گذشته از این مسایل در حال حاضر مهمترین چیزی که باید انجام شود تعییین تکلیف با خودتان است. این که شما هنوز تصمیم نگرفته اید که چه میخواهید بکنید بسیار نگران کننده و مخرب خواهد بود. با این که طلاق امر بسیار مقبوح و مشکل زایی در خانواده هاست اما در بسیاری از مواقع که راه حلی وجود ندارد می تواند راه گشای مسیر زندگی باشد که همین امر هم  باعث حلال بودن این مساله است. پس مددتی را با خود تنها باشید و از همسرتان کمی فاصله بگیرید و با خود فکر کنید که در زندگی چه هدفها و خواسسته هایی دارید. احساسات را کنار بگذارید و ببینید اگر آن فرد مورد نظر بجای همسرتان بود با این رفتارهایی که شما با او داشتید آیا او نیز خیانت نمیکرد؟؟؟!!! به این مساله با دقت بسیار زیاد فکر کنید. به این فکر کنید که یک احساسات نپخته و خام در یک دختر کم سن و سال چه اثر وحشتناکی در زندگی او به بار آورده است. شاید اگر آن فرد وجود نداشت هم شما زندگی خوبی داشتید و هم همسرتان وفادار می ماند. در نهایت شما باید بین دو راه یکی را انتخاب کنید که مسیر زندگیتان را مشخص مینماید. در انتخاب وسواس بخرج دهید ولی پس از گرفتن تصمیم راه دوم را کلا دور بیندازید. راه اول این است که شما به نتیجه برسید فرد مورد نظر که به او احساس دارید نیز مانند سایر  افراد است و پس از مدتی میتواند خیلی عادی شود و حتی شاید مثل همسرتان در صورت بی توجهی بشما خیانت کند. یعنی این راه شما را به ادامه زندگی و تغییر سبک و رفتار در مقابل همسرتان امیدوار می کند تا بتوانید هم خود و هم او را تغییر دهید و زندگی سعادتمندانه ای را با وفاداری داشته باشید. (که بنظر بنده این راه بسیار بهتر است در صورتیکه قدرت تعقل و منطق کافی داشته باشید) اما اگر راه دوم یعنی جدایی از همسرتان را در پیش بگیرید حد اقل مزیتش دوری از خیانت به اوست. یعنی اگر قرار باشد ادامه این روند باعث خیانت شما به او و انجام گناه (نه لزوما بصورت عملی بلکه حتی خیانت ذهنی، رفتاری )  شود شاید طلاق راه بهتری باشد. اما با این کار باید خودتان را برای هر آینده نا مشخصی آماده کنید. پس زمان زیادی را برای تفکر در هدف زندگی خود بگذارید و ببینید با کدام راه به اهداف غایی خود بیشتر نزدیک می شوید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

6 نفر آنلاین
0 عضو و 6 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1917
بازدید دیروز: 3005
بازدید کل: 9840214
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...