0 امتیاز
402 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام من  و مادر شوهرم در یک طبقه و جاریم طبقه پایین .مادرشوهرم بین بچه های ما خیلی فرق میذاشت و من اعتراض کردم که این شرایط رو بدتر کرد .چند وقت پیش پسرم و دختر عموش که هر دوتاشون دو ساله هستن با هم دعوا کردن و پسرم اون رو به خونه راه نداد و در صورتی که جاریم اونجا حضور داشت مادرشوهرم دخالت کرد .من بعدا پسرم رو فرستادم در خونشون تا معذرت خواهی کنه ولی اونا هتوز واسم قیافه میگیرن و میگن تو یادش دادی .منم دیگه رفت و آمد نمیکنم .ول ی مادر شوهرم در رو باز میزاره و نوه اش رو بازی میده و پسرم هم دوست داره بره .حای تا ساعت 12شب .خیلیفرق میذاره منم دیگه اعصابش رو ندارم .در صورتی که اونا بی سوادو .... داغونن و من کارشناس حسابداری ولی من جلوشون کم آوردن

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
دوست عزیز سعی کنید برای خود و پسرتان قانون های بگذارید تا یک نظم مشخص در زندگی شما جاری باشد. باید پسرتان بداند که چه زمانهایی را می تواند به خانه آنها برود. برایش قانون بگذارید و در صورت عدم رعایت او را از یک چیز دوست داشتنی مثلا بازی با کامپیوتر یا ... محروم کنید. علاوه بر این به رفتارهای مادر همسرتان با پسرتان توجهی نکنید. شما مسئول رفتار بقیه نیستید و او خودش باید پاسخگوی رفتارش باشد. این مساله را به پسرتان نیز یاد دهید که هر کس رفتار متفاوتی دارد و او نباید از دست کسی ناراحت باشد. شما باید آرامش و نیاز محبت پسرتان را رفع کنید تا نیازمند محبت سایرین نباشد. در مورد رفتار بد انها با خود شما بازهم باید کمی فکر کنید و ببینید این مساله واقعا چه اهمیتی دارد. هزاران نفر ممکن ست باشند که در مورد آدم های دیگر خوب رفتار نمی کنند و این از دست شما خارج است. شما باید در مورد رفتار خودتان فکر کنید و آن را تا جای ممکن بهبود دهید. اینکه کسی بخواهد بددترین رفتار را بکند نباید برای شما اهمیتی داشته باشد. شما فقط مسئول این هستید که با تذکرات محبت آمیز به آنها بگوئید که می توانند رفتار بهتری نیز داشته باشند. سعی کنید بی تفاوت باشید و حتی اگر آنها بی محبتی کردند شما با محبت جوابشان را بدهید. به رزندتان نیز بیاموزید که این مسایل اهمیت چندانی ندارند. اگر فکر و ذهن خود را از این مساله آزاد کنید با رفتار آنهائناراحت نخواهید شد بلکه برای آنها دلسوزی خواهید کرد و نگران عاقبت آنها خواهید بود و برایشان دعا خواهید کرد که خداوند آنها را نیز کمک کند تا رفتارشان را بهبود دهند. در واقع آن کسی که رفتار نامناسب نشان می دهد از درون دچار عذاب است و ان مساله جای دلسوزی دارد نه ناراحت شدن. (دقت فرمائید.)
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

5 نفر آنلاین
0 عضو و 5 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 333
بازدید دیروز: 2444
بازدید کل: 9841074
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...