0 امتیاز
266 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
شوهر من شبها جدا میخوابند جز مواقعی که نیاز جنسی دارد او راننده است و وقتی شکایت میکنم می‌گوید روی مبل و جلوی تلویزیون بهتر خوابم میبرد چطور میتوانم این جدا خوابی را درست کنم همچنین همسر بعضی شبها ارضا  نمی‌شود چه باید بکند دکتر نمی‌رود

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
20- در مورد عدم ارضا او حتما به دکتر مراجعه نمایید . در مورد جدا خوابیدن ها با او صحبت کنید و از او بخواهید یک قانون بگذارد و تعدادی از شبها را ب خاطر احساس امنیت و آرامش شما کنار شما بخوابد. و سایر شبها را می تواند جدا بخوابد سعی کنید با بالا بردن اکیفیت این نوع خوابیدن (مثلا صحبتهای مورد علاقه او و براوردن خواسته هایش) او را تشویق نمایید.  اگر او با این کار ارامش داشته باشد مطمینا آن را تکرار خواهد کرد. سعی کنید خود را به او تحمیل نکنید بلکه با جذب او و ایجاد علاقه در او او را بخود متمایل کنید. تنوع در زندگی از نخحوه پوشش گرفته تا نحوه ارتباط زناشوئی و خوابیدن و... می تواند در ایجاد  انگیزه در مرد کمک کننده باشد. در این بین می توانید گاهی شما به سوی او برویئد و کنار او بخوابید. شاید این روش به او بفهماند که شما از کنار او بودن لذت می برید و این حق شماست. پس گهگاه اگر کنار مبل میخوابد شما نیز به کنار او بروید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

9 نفر آنلاین
0 عضو و 9 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 391
بازدید دیروز: 1221
بازدید کل: 9830699
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...