0 امتیاز
194 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام,من ۲۴سالمه ۲ ساله درسم تموم شده ۲  سال عقد کرده بودیم ۱ سال هم هست زیر یک سقفیم ,تو این ۳ سال اندازه ۳۰ سال افتاده و افسرده شدم ,از همون ماهای اول خود پسندی و بد دهانی شوهرم پی بردم دوران عقد مشاوره رفتم جواب نگرفتم ,خیلی عصبی و پرخاشگره شوهرم.عروسیمون با اصرار مادرش واز حق نگذریم منم بدم نمیومد اهنگ و دی جی داشت,شوهرم اصلا راضی نبود,دوران عقد با هم عروسیهایی که اهنگ داشت میرفتیم ,ولی از وقتی عروسی دختر داییم مولودی و دف زنی بود خون منو کرده تو شیشه,که هیچ عروسی دیگه حق نداری بری ابرومو پیش دوستام بردی عروسیمون لهو و لعب داشت میگه دیگه هیچ عروسی که اهنگ داره نمیریم که فک نکنند مردم ریا میکنم اخر هفته عروسی دختر یکی دیگه از دختر داییهم هست میگه نمیریم گفتم سر شام بریم قبول نکرد,میگه میخوای بری با پدر مادرت برو ,واقعا مهمه این مراسم برام نمیدونم چیکار کنم سر جاهاز برونشم نذاشت برم برنامه مسافرت چید از خانوادم خیلی خجالت میکشم ,قبلا پایتختی اونکی انقد زنگ زد چرا رفتی من الان خونه هستم ابرو برد اشکمو در اورد تو مردم ازارام میده همش کلا فامیل به چشم یه دختر مظلومه بی زبون که بد بخت شده و نمیتونه از حقوقش دفاع کنه بهم نگاه میکنن منم از عصبی شدنش میترسم بیشتر وقتا کوتاه میام

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
30- بیشتر مشکلات شما از آنجایی است که قبل از ازدواج به این اختلاف سلیقه و عقیده های متفاوت توجه نکرده اید. اکنون یا باید خیلی صریح عقاید خود را به او بگوئید و در مورد اینکه چه راهی را در پیش بگیرید به تفاهم برسید که این ممکن است باعث بحث و مشاجره زیادی شود. یا باید حرف او گوش دهید و با این مسایل کنار بیایید. اما به نظر من شما باید جایگاه خود را در این زندگی بیابید اگر میخواهید این زندگی را حفظ کنید. باید بارها و بارها با زبانی نرم با همسرتان گفتگوکنید و دلایل خود را با او در میان بگذارید. او باید با شما قبل از ازدواج به تفاهم می رسید و عقاید شما را می پذیرفت  و یا باید عقاید او را بپذیرید اما به نظر من اکنون باید با انتخاب یک نقطه میانی و درک یکدیگر سعی در حفظ احساس نسبت به هم باشید.چون ادامه این روند احساسات شما را نسبت بهم از بین می برد و چنین زندگی  دوام زیادی نخواهد داشت. پس خیلی صریح و جدی مسایل پیش رو را با او در میان بگذترید و بصورت دو نفری در پی حل باشید تا مشکل بصورت عمیق زندگی را تحت تاثیر قرار ندهد.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

13 نفر آنلاین
0 عضو و 13 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1534
بازدید دیروز: 1221
بازدید کل: 9831842
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...