0 امتیاز
271 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
با سلام و خسته نباشید
من دو سال و نیم که ازدواج کردم همسرم دوست دختر دوران مجردیشو فراموش نکرده و همچنان باهاش رابطه داره. اون خانم گوشیه همسرمو برداشت و به تمام دوست و اشناها زنگ زدو گفت ما همو دوست داریم و پدرش نذاشت با هم ازدواج کنیم. همسرم با اینکه این ابروریزی رو دید ولی بازم باهاش بود میگفت دوسش ندارم اون ی زن خرابه ولی نمیتونم ولش کنم حتی منو هم طلاق نداد و گفت بهم فرصت بده داره سعی میکنه اون خانمو کنار بذاره ولی من حس خوبی به همسرم ندارم نمیتونم کاراشو فراموش کنم. اون خانم ی زنه مطلقه اس همش فکر میکنم حتما باهاش رابطه داشته. وقتی فکر میکنم واسه من عروسی نگرفت و پولشو خرج اون کرد. از اینکه تو همه چیز کوتاه اومدمو هیچ خرجی ازش نخواستم دلم واسه خودم میسوزه. میگم چرا طلا نمیخریدم عروسی نگرفتم ارزوی لباس عروس تو دلم موند به خاطر ی مرد خاین. متاسفانه دیگه نمیتونم با خانوادش رابطه خوبی داشته باشم. حتی دیگه دوست ندارم خونه هیچکس برم حتی پدر و مادر خودم. به خاطر اینکه پیش اون خانم نره باهاش رابطه جنسی دارم ولی خودم ارضا نمیشم و بعد خود ارضایی میکنم. چی کار کنم که حس خوبی پیدا کنم؟ حس انتقام و کینه اذیتم میکنه. ارامش فکری ندارم. حتی حوصله کار کردن تو خونه رو ندارم. خودم سرکار میرم ولی وقتی میام خونه همش گریه میکنم. حسرت کارایی که دوست داشتم بکنم و نکردم تو دلمه. اینم بگم همسرم نسبت به قبل خیلی عوض شده و خیلی خوب شده. اما منم عوض شدم و ارامش ندارم. دیگه نمیتونم بهش محبت کنم. دلمو شکونده. منو بارها به خاطر اون خانم کتک زد نمیتونم ببخشمش. کمکم کنید به ارامش برسم و این فکرا از ذهنم خارج بشه. میخوام باورش کنم تا زندگیمون درست بشه.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
دوست عزیزدر قبال اشتباه همسرتان باید موضع جدی بگیرید که او متوجه قاطعیت شما و لزوم حفظ چارچوب ها و قوانین زندگی باشد ولی در صورت عذرخواهی او ، او را ببخشید و زندگی را ادامه دهید، سعی کنید با او به صورت شفاف صحبت کنید وازوی بخواهید برای برگرداندن اعتماد شما کارهایی مختلفی را که انجام میدهد را بیان کند تا ذهنیت شما این مسئله را باور کندبرقراری مجدد فضای گرم خانه این مسائل را در گذر زمان به فراموشی میسپارد. در ضمن زیاد نسبت به اتفاقات قبلی وسواس فکری به خرج ندهید و به مسائل دامن نزنید، متهم کردن و اثبات جرم چه مزیتی برای شما دارد. اگر هم اشتباهی بوده در گذرید و راههای تغییر جهت برقراری ارتباط خوب با همسرتان را فرا بگیرید.توصیه می شود از نظرات مشاور خانواده یا روانشناس بالینی به صورت حضوری کمک بگیرید.موفق باشید
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

11 نفر آنلاین
0 عضو و 11 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1063
بازدید دیروز: 2727
بازدید کل: 9830150
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...