0 امتیاز
202 بازدید
در فرزندآوری ، فرزندپروری توسط
دختر 4 ساله ای دارم که حدود یک ماه است اب دهانش را قورت نمیدهد و با استینش پاک میکند متخصص کودک گفته مشکل جسمی ندارد چه کنم؟

فکر میکنم اضطراب دارد

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
21-دوست عزیز ابتدا به دنبال دلایل اضطراب کودک خود باشید وسعی کنید که با شناسایی انها در صدد رفع ش برایدباید به این نکته توجه داشته باشید که هدف شما کم کردن اضطراب و نگرانی در فرزندتان است و نباید ترس های او را از پایه و اساس سرکوب کنید.یکی از روش های مقابله با اضطراب کودکان، حرف زدن در مورد نگرانی ها است.در مورد اتفاق هایی که ممکن است برای او پیش بیاید حرف بزنید و روش کنار آمدن را نیز به او آموزش دهید. درمان اضطراب کودکان، بسته به نوع آن متفاوت است و نیاز به بررسی‌های دقیق از سوی متخصصین روان شناسی کودک دارد. در صورتی که مشکوک به استرس شدیددر کودک خود هستید حتما با افراد واجد صلاحیت و متخصص این رشته مشورت نمایید .موفقق باشید
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

8 نفر آنلاین
0 عضو و 8 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1246
بازدید دیروز: 2239
بازدید کل: 9836539
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...