0 امتیاز
220 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
خانمها محبت ورزهستند وعواطف قوی دارند وهدیه ، مخابره عشق را ، برایشان دارد و ارزش هدیه هم مهم نیست. همان کارت کوچکی که آقا روی کارمینویسد ، مهم است . اول آنرا می خوانند و برای خانم جذابیت دارد واگرآقا ، هدیه گرانبها ئی بدهد وکلامی هم نگوید و سرد با شد ، به درد نمی خورد . بله ، خانم ها هم به آقایان هدیه بدهند ، سا لروزتولد خانم و سالگرد ازدواج . البته هرروز شما هدیه بدهید ، آن روز عید است . احتیاج نیست منتظر زمان خاصی بمانیم .هدیه خیلی مهم است . آثار زیادی دارد . روایت داریم : الهدیه نورالمودة: هدیه مودت را به جا می گذارد . گاهی مشکلی و کدورتی  نیست ، هدیه می دهید ، که محبتتان بیشترشود. اگر  دلگیری بین خانم وآقا باشد ، فرمودند : هدیه بدهید ، چه چیزخوبی است . هدیه کینه ها را از بین میبرد.  یک روایت که بنظرعجیب می آید که  اگرمرد ، هدیه ای به زوج خودش بدهد ، باعث عفتش می شود . هدیه محبت می آورد وبتعث میشود که شوهرش را دوست بدارد و حواسش پرت نمی شود . اگراحساس کند ، مرد به او محبت ندارد ، ممکن است از محبت دیگران تاثیربپذیرد . به همسرتان هدیه بدهید ومحبت کلامی  هم ، یادتان نرود . کلام و زبان هدیه ، مهمترازهدیه است . باید ببینید حساسییت خانم چیست ؟ مثلا ممکن است خانمی به روز زن حساس نیست واگر آقا کادو ندهد ، برایش مهم نیست . ولی روز تولد برایش مهم است و یا با لعکس.  بعضی ها سا لگرد ازدواج برایشان مهم است . فعلا سوال درمورد عقد است . به جهت شدت عواطف ، به همدیگرهدیه می دهند وآ قا ، هدیه های گران قیمت میدهد ، بعد که وارد زندگی میشوند ، قطع میشود . وقتی الان زیاده روی می کنید ، بعد که قطع میکنید ، دچار مشکل میشوید . مثل بحث افراط محبت که عرض کردیم ، محبت افراطی خوب نیست . چون بعد ازازدواج ، محبت بطورطبیعی کم میشود ، آنجا مشکل پیش میآید . همان اعتدال را رعایت کنید . خیرالااموراوسطها . اگرآقا روز زن هدیه نخرند ، کار سخت می شود . یک موقع آقا خواسته ایی ازخانم دارند ، هدیه گران قیمت می خرند ، که این ، همان سلام گرگ بی طمع نیست ، میشود.   بدون مناسبت و بدون نیاز کادو بخرید . نباید حتما عید یا سالگرد باشد . درهدیه ، قیمت و بهاء مهم نیست. یک شاخه گل ، فرقی ندارد . بعضی ها فکرمی کنند باید طلا بخرند . طلا هم ، درحد توان بدهید ولی چیزها ی ارزان هم ارزش خاصی دارد.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 838
بازدید دیروز: 3345
بازدید کل: 9797790
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...