0 امتیاز
269 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
شش ماه است که ازدواج کرده ام و هروقت به خانه مادر خانمم می رویم ، همسرم به مدت زیادی با مادرش خلوت میکند . آیا این کار درست است ؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
این به بحث گفتگوی خانم ها برمیگردد . این نیاز خانم ها به گفتگو است . وقتی با مادر و خواهرش خلوت می کند ، علاوه بر این بحث گفتگو ، بحث درد دل هم هست . چون کسی بهتر از مادر و خواهر برای درد دل نیست . خانم ها یک ویژگی بنام همدردی دارند و دراینجا بحث همدلی مطرح است . یک موقع درد دل های مادرش را هم گوش می کند و بع تعبیر مولانا : همدلی از هم زبانی هم خوش تر است . آقا یان توجه کنند وقتی خانم به خانه برادرش می رود و یا با پدرش این خلوت ها را ندارد . چون این خانم شش ماه است که از مادرشان جدا شده اند ، خیلی ما را نگران نمی کند . هر قدر فاصله دیدارها بیشتر بشود ، مدت گفتگوهایشان بیشتر میشود ولی کم کم تعدیل میشود . عدم آگاهی آقا به این مسائل باعث میشود که آقا تلقی کند که خانم به ایشان بی اعتنایی میکند . به خانم ها هم توصیه میکنیم که این کار ، برای شما پیامد منفی دارد . مثلا وقتی شما با مادرتان خلوت می کنید به آقا این پیام را میدهید که خانواده تان را بیشتر از این آقا دوست دارید . او برای شما مهم نیست و شما خانواده تان را به او ترجیح می دهید . ممکن است آقا فکر کند که مادرتان ، شما را شارژ می کند . خلوت های طولانی برای خانمهایی که فرزند دارند ، مشکل درست می کند . خانم ها این خلوت ها را تعدیل کنند . این خلوتها را زمانی انجام دهید که شوهرتان نیست . گاهی از شوهرتان بپرسید که چیزی لازم دارد یا نه و یا مقداری هم پیش آقا با مادرتان صحبت کنید . اینها موضوع کوچکی است و بعدها این ها مشکل میشود و به متارکه کشیده میشود .
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

3 نفر آنلاین
0 عضو و 3 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1423
بازدید دیروز: 2239
بازدید کل: 9836716
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...