0 امتیاز
307 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
سلام و خدا قوت
ما 6 سال ازدواج کردیم همیشه باهم مشکل داشتیم شوهرم خیلی ادم وسواسیه به همه چی گیر میده یه جورایی خیلی اذیت میکنه رو سرو صدا حساسه رو وسایلش لباساش موهاش رو ماشینش رو وسایل خونه رو همه چی حساسه با رفتارش منو ازار میده مثلا اگر چیزی یا وسیله ای تو خونه خراب بشه برای اون یه آشوبی راه میندازه که بیا و ببین میگه لیاقت نداری شلخته کار میکنی و ازین حرفا،ازش دیگه بریدم سعی میکنم به چیزی دست نزنم وقتی خونس که یه وقت اتفاقی نیافته که اذیتم کنه یه بچه یک ساله دارم که همش به خاطر باباش باید کنترلش کنم که یه وقت خرابکاری نکنه وسیله های خونه و ماشینشو به منو پسرم ترجیح میده همش من با استرس دارم کنارش زندگی میکنم مثلا چندوقت پیش پسرم گلدونمون شکوند نمیدونید برای اون چه استرسی گرفتم که اخر رفتم بیرون یکی گرفتم اومدم که یه وقت شوهرم نفهمه یکی نیست بهش بگه اینا ارزش ندارن که زن و بچت مهمن فدای سرشون اگه چیزی بشه اما اصلا نمیفهمه اززش اینا خیلی بالاتر تا منو پسرم
چجوری بهش بفهمونم که بابا انقدر داد و بیداد نکن به خاطر این اشیا و وسایل زندگی  انقدر  زندگی استرسی نکن لطفا راهنماییم کنید

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
حتما باید با او صحبت کنید و او را قانع کنید تا برای حل مشکل وسواس به روانشناس مراجعه کند. اگر او نمی تواند این رفتار را ترک کند دچار اختلال وسواس است و حتما باید با رفتار درمانی یا دارو درمانی معالجه شود. شما باید به یاد داشته باشید که رفتار او خیلی هم خود آگاهانه نیست و او به شما اهمیت می دهد اما این ذهن و روان اوست که او را کنترل می کند و نمی گذارد رفتار درست را نشان دهد.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

6 نفر آنلاین
0 عضو و 6 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1376
بازدید دیروز: 2239
بازدید کل: 9836669
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...