0 امتیاز
3.1هزار بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
سلام و خسته نباشید به شما بزرگواران
من شش سال ازدواج کردم الان پسر 1ساله دارم
ما از اوایل خیلی باهم مشکل داشتیم شوهرم همیشه زور میگه بهم با خانوادم رفت و امد نمیکنه چند بار بهم خیانت کرده بهم دروع میگه هر ازگاههی و مشکلات دیگه  ازین قبیل، ادم خیلی سرسختیه یعنی زندگی به کام ادم تلخ میکنه یه جورایی خودم گرم مزاجم اما ایشون از دوران بارداریم نسبت بهم سرد شده ،من همیشه با گذشت وصبوری زندگیمو چرخوندم سعی کردم ارامش برقرار باشه تو خونه،اما ایشون سر مساعل ریز تندی میکنه فریاد میکشه حتی چندروز پیش میخواستیم بریم بیرون یه کلام بهش گفتم همش ادمو هل میکنه چنان دادو بیداد کرد و حتی بهم  ناسزا گفت با مشت کوبوند تو صورتم دل من خیلی شکست ، باهاش اروم و ملایم صحبت کردم در مورد نیاز جنسیم که بهش توجه کن جوابش این بود بهم که از چشمش افتادم چون اصولشو رعایت نکردم منی که این همه با گذشت و ارامش باهاش برخورد کردم تو مشکلاتمون صبوری کردم قانع بودم و... من تو خانواده شوهرم تو خوب بودن زبانزدم همشون دوستم دارن و همیشه میدونن پسرشون مقصره تو زندگیمون ،اون همیشه زندگی به کام من تلخ میکنه با سخت گیریاش
حالا دیگه نمیدونم چیکار کنم بهش گفتم بریم پیش مشاور اما حاضر نمیشه بیاد واقعا به در بسته خوردم حس میکنم خودمم نسبت بهش سرد شدم و فقط به خاطر پسر 1 سالم دارم زندگی میکنم کمکم کنید خواهش میکنم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
شما باید به یک پاسخ مشخص با او برسید و آن این است که آیا اگر او تغییر نکند و همین رفتارش را تا آخر ادامه دهد میخواهید با او ادامه دهید یا خیر؟ در جوای به این پاسخ باید به آینده و شرایط روحی و روانی خود هم دقت کنید و فقط اکنون را نگاه نکنید. به نظر می رسد تغییر در این فرد به سختی اتفاق می افتد  و شما با توجه به شخصیت منفعل و  تاثیر کم حرف شما روی او به سختی می توانید او را تغییر دهید. پس اول باید این مساله را برای خودتان حل کنید. سپس اگر جوابتان مثبت بود باید کمی سبک زندگیتان را عوض کنید تا بتوانید زندگی را طوری تغییر دهید تا کمتر دچار مشکل با او شوید. مثلا از بحث با او بپرهیزید حتی اگر مقصر نباشید. در مساله رابطه زناشوئی پیشقدم باشید و تمام تلاشتان را بکنید که او را جذب نمایید. با محبت و تلاش عقیده او را نسبت به خود تغییر دهید وخلاصه از هر روشی کمک بگیرید  (شاید نیاز به مشاوره حضوری برای تببین این راه حل ها داشته باشید)  تا از چالش و مشاجره با او بپرهیزید و زندگی خوبی را رقم بزنید. در این مساله باید تمام بدی های او را دور بریزید و نبینید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

14 نفر آنلاین
0 عضو و 14 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1537
بازدید دیروز: 1221
بازدید کل: 9831845
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...