0 امتیاز
296 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام و خسته نباشید و با تشکر از کانال خوبتون من دختری 22ساله هستم 17سالم بود که عقد کردم و شب عقدم سوهرم خیلی گریه کرد و به من گفت که قبلا با دخترا ارتباط نامشروع داشته و حتی منو دمه خونه هاشون برد و اونارو به من نشون داد و من خیلی ناراحت بودم از همون اول ولی دوستش داشتم واونم منو خیلی دوست داشت ولی روزی نبود که با هم دعوا نکنیم ومنو سبک نکنه و هی بهم  نگه دست وپا چلفتی من خیلی اعتماد به نفسم کم شده همین الانشم خیلی زود عصبانی میشه و کتکم میزنه و چشم چرون خهم هست تا بریم تو خیابون چشمش فقط دنبال باسن و سینه های خانوماست.من اصلا تو بحث سکس کمش نمیزارم ولی اون بازم منو با این کاراش اذیت میکنه اثلا خستگی و مریضی براش اهمیت نداره و من اگه ی روز خیلی خسته باشم هی غر میزنه و دعوا میکنه ئ میگه همیشه میگی خستم و مریضم.منم خانواده درست و حسابی ندارم که بتونم از خودم دفاع کنم ی بچه دوساله هم دارم که اونم رفتارهای باباش رو تقلید میکنه منو کتک میزنه و بهم میگه حسود و دست و پاچلفتی و لجباز الانم چند وقته که شوهرم سر چیزای الکی که ناخواسته بر خلاف میلش میشه میگه تو میخوای بامن لجبازی کنی.دیگه نمیدونم چکارش کنم اگه ی کاری بکنم اشتباه سریع ازش معذرت خواهی میکنم و همیشه هم قوربون صدقش میرم.ولی منو جلو خانوادش سبک میکنه.بارها شده تو خیابون تا ی خانومو میبینه منو ول میکنه و من یهو دیگه گمش میکنم و نمیبینمش.خیلی ناراحتم خیلی هم دوستش دارم دلم میخواد از کاراش دست برداره ولی هر روز بدتر میشه.تا حالا چندین بار صورت کبود منو پدر مادرش دیدن و دعواش کردن ولی فایده نداره.از ی خانواده مذهبی هم هست چند بارم اون مورد که دنبال دختراست رو به مامانش گفتم ولی میگه پسره دیگه و حرفی بهش نمیزنه.از طرف خانوادمم خیلی مشکل دارم ونمیتونم مشکلاتم رو بشون بگم مشاوره و اینارو هم قبول نداره و نمیزاره برم دیگه خسته شدم صبح براش صبحونه اماده کردم ببرد سر کار ولی هی غر زد که لجبازی منم دیگه طاقت ندارم.مشکلات خانواده تم رو هم توسرم میکوبه.بهش گفتم ولش میکنمو میرم
ازتون کمک میخوام تورو خدا راهنماییم کنید

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
مشکلات شما کمی پیچیده و درهم تنیده شده است و به نظر میرسد  برای حل آن باید تلاش زیادی صورت بگیرد. اول این نکته را بخاطر بسپارید که وقتی شما میتوانید به حل مشکلات فکر کنید که همسر شما خواهان زندگی بهتر و با ارامش باشد. این واضح است که برای مشکلاتتان باید بصورت پیوسته به مشاور مجرب مراجعه کنید و روشهای اصلاح رفتارها و روش زندگی را بصورت مداوم تکرار کنید تا در بلند مدت نتیجه بگیرید. اما بصورت خلاصه چند نکته را گوشزد میکنم که باید تابلوی زندگی خود قرار دهید.
۱- شما باید در مورد خودشناسی بیشتر کار کنید. باید مطالعه و تفکر خود را بسیار بالا ببرید تا از واقعیت خود و زندگی و هدف خود,درک درستی داشته باشید. این مقدمه ای است برای بالا بردن اعتماد بنفس و انجام کارها بدون توجه به حرف سایرین.
۲- همیشه و در مقابل همه مردان کوتاه امدن و محبت بیش از حد,در مقابل بدرفتاری انها پاسخ مثبتی نمیدهد. گاهی بی توجهی و بی تفاوتی و غرور است که مرد را جذب میکند. البته این لغات باید با دقت و توجه به عمل تبدیل شوند اما باید توجه کنید که روش,شما در مقابل همسرتان بسیار منفعلانه و غیر کاراست. باید روش برخورد خود را بطور کلی تغییر دهید و بجای منفعل بودن تاثیر گذار باشید.
۳- در مقابل حرکات غیر اخلاقی او واکنش جدی داشته باشید و مقاومت کنید بگزازید او بفهمد,شما چقدر ناراحت می شوید. هر چقدر واکنش جدی تر و پایدارتر داشته باشید اثر بیشتری خواهید گذاشت وگرنه باید تا اخر عمر رفتار او را تحمل نمایید. باید با یک عمل خاص مثلا حرف نزدن بمدت مشخص یا توضیح خواستن یا... باو بفهمانید باید از این کار دست بکشد.
۴- در مقابل کوچک کردن شما نیز باید رفتار مشابهی داشته باشید تا او شما را بی,دست و پا و منفعل نداند.
۵- بطور کلی باین فکر کنید که عکر خود را صرف چه میکنید. ایا بهتر نیست با کمی فکر به گزشته و اینده خود روش بهتری را برای برخورد با همسر و زندگیتان پیش بگیرید. حتما بشما مراجعه بمشاور را توصیه میکنم.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

9 نفر آنلاین
0 عضو و 9 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 973
بازدید دیروز: 1221
بازدید کل: 9831281
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...