0 امتیاز
175 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
سلام
من با همه مشکلاتی که دارم با همسرم کوتاه امدم دارم زندگی میکنم خودم خیلی به جدایی فکر میکنم اما چندتا دلیل دارم که طلاق نمیگیرم 1 به خاطر پسر1سالم چون حضورپدرش براش خیلی مهمه،هرجا میرم بعد مدتی که میگذره مدام بهونه پدرش میگیره چون باهاش خیلی بازی میکنه،2 به خاطر مشکل مالی که بعداز طلاق مطمین هستم که برام پیش میاد و از پسش برنمیام 3 به خاط زندگی مستقل که دوست دارم داشته باشم و بعد از طلاق میدونم که نمیتونم پیش پدر مادرم زندگی کنم البته پدرمادر خیلی خوبی دارم اما خودم همیشه دوست دارم زندگی مستقل داشته باشم 4 تربیت فرزندم چون نمیخوام مهر طلاق رو پیشونیش بخوره 5 امکاناتی که الان همسرم فراهم کرده برامون هیچ جای دیگه نمیتونم داشته باشم،به نطر شما مشاوره عزیز این دلایل توجیه کننده هستن که تو این زندگی صبوری میکنم و سرمو انداختم پایین دارم زندگی میکنم البته نه از نظر عاطفی نه جنسی نه وفاداری هیچ چیز دیگه ای از طرفش ازضا نمیشم فقط دارم خودم زندگی میکنم به خودم ارامش میدم همین
یا علی...

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
شما بهترین فرد برای کمک بخودتان هستید پس من این سوال را از شما میپرسم که ایا با ادامه همه این فشارها میتوانید به روشی (مثلا مسایل معنوی , ورزش, تفریح و...) خود را ارام کنید که وضعیت ازین بدتر نشود. بهرحال مسایل عاطفی و زناشویی و... مسایل کوچکی نیستند و کنار امدن با این کمبودها گاه مشکل بنظر میرسد. اگر قدرت تحمل خود را بالا میبینید و احتمال خطا نمیدهید دلایلتاان برای ادامه زندگی قانع کننده است. اما اگر نه ! تمام دلایل شما پوچ خواهد بود. دقت فرمایید.
اگر تصمیم به ادامه میگیرید باید با عزمی جزم و صبری پایدار تمام تلاش خود را برای بهبود اوضاع بکار گیرید که تلاش شما جهاد در راه خدا خواهد بود. به لطف خدا امیدوار باشید و هرجا کم اوردید از او کمک بخواهید که "ان رحمت الله قریب من المحسنین".
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

13 نفر آنلاین
0 عضو و 13 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1434
بازدید دیروز: 1221
بازدید کل: 9831742
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...