قرآن ناطق(عج)

288 - آمیزش جنسی به اوج برنده

نویسنده : زهرا رستگار

آمیزش جنسی به اوج برنده   یکی از محدوده های ممنوعه در زندگی زناشویی ظاهراً اطاق خواب است. این ممنوعیت تا بدانجا پیش رفته است که حتی زن و شوهرها صحبت در باره آن را نماد جسارت و در برخی موارد «پُر رویی» می دانند. غافل از این که مهارت های اطاق خواب یکی از […]

آمیزش جنسی به اوج برنده

 

یکی از محدوده های ممنوعه در زندگی زناشویی ظاهراً اطاق خواب است. این ممنوعیت تا بدانجا پیش رفته است که حتی زن و شوهرها صحبت در باره آن را نماد جسارت و در برخی موارد «پُر رویی» می دانند. غافل از این که مهارت های اطاق خواب یکی از مشوق های جدی در دوام و بقای خانواده است.

 

زندگی ماشینی و استرس های روزمره به اندازه کافی بر ما محدودیت تحمیل می کند و اگر ما خود نیز تشدید کننده آن باشیم از نعمت های خداد دادی مثل یک آمیزش جنسی موفق با همسرمان نیز محروم می شویم. چرا باید با گذشت زمان و بعد از چندی از ازدواج نسبت به نیازهای جنسی خود و همسرمان بی تفاوت و یا کم اهمیت باشیم. از این که روزی همسرمان به ما بگوید که دیگر علاقه ای به آمیزش جنسی با ما ندارد باید هراس داشته باشیم. قبل از این که کار به اینجا بکشد، می توان با تغییر الگوی آمیزشی و تبدیل آن به یک رابطه صمیمی و محبت آمیز که می تواند تسلی بخش بسیاری از آلام و زخم های روزمره باشد، از بسیار مشکلات و آسیب های زندگی اجتناب کرد. در این شماره به صورت گزاره ای چند ویژگی «آمیزش جنسی به اوج برنده» را برمی شمارم، آن گاه شما خود تصمیم بگیرید و انتخاب کنید:

 

** «آمیزش جنسی به اوج برنده» صرفاً یک پاداش نیست بلکه، فرایندی است که می تواند دوباره بدنمان را جوان و به ذهن، احساس و هیجانات ما جان دوباره ببخشد.

 

** «آمیزش جنسی به اوج برنده» می تواند هیجان آرامش پس از یک کار سخت و طاقت فرسا را داشته باشد. این رابطه نه تنها زندگی ما را پر فروغ بلکه در شکل دهد روابط عاشقانه نیز سهمی شگرف دارد.

«آمیزش جنسی به اوج برنده» به زن و شوهر این فرصت را می دهد تا در عمق وجود خود همواره حضور و وجود همسرش را احساس کند و به او احترام بگذارد نه صرفا به خاطر آمیزش جنسی بلکه به این دلیل که او را درک کرده و قدر دادن زحمات او با ابراز عمیق عشق خود هست

 

** «آمیزش جنسی به اوج برنده» می تواند مانند یک پیاده روی عاشقانه در روزی آفتابی در فصل بهار و در میان بیشه زار باشد.

 

** «آمیزش جنسی به اوج برنده» صرفاً تأمین کننده نیازهای هیجانی و احساسی ما نیست بلکه، قلب ما را از عشق به همسر لبریز می کند و زنان را لطیف و آرام تر نموده و مسیر تجربه کردن عشق را در قلبشان می گشاید. مردان را نیز از تمام محرومیت ها و ناکامی ها رها کرده و به آنها این فرصت را می دهد که شور عشق را در دلشان روشن کنند.

 

** «آمیزش جنسی به اوج برنده» مردان را به زندگی خود متعهد ساخته و مانع روابط اتفاقی خارج از خانه می شود. علی رغم این که برخی مردان اشتیاق و تمایل به دوست داشتن و دوست داشته شدن را در خود پنهان می کنند ولی غالب مردان با تجربه «آمیزش جنسی به اوج برنده» ابراز هیجانات تسهیل و میل به عشق ورزی بالا می رود.

عشق

 

** «آمیزش جنسی به اوج برنده» به زن و شوهر این فرصت را می دهد تا در عمق وجود خود همواره حضور و وجود همسرش را احساس کند و به او احترام بگذارد نه صرفا به خاطر آمیزش جنسی بلکه به این دلیل که او را درک کرده و قدر دادن زحمات او با ابراز عمیق عشق خود هست.

 

** «آمیزش جنسی به اوج برنده» هم برای زن و هم برای مرد این حس را ایجاد می کند که مورد پذیرش و توجه قرار گرفته و پاسخ عشق او از طرف همسرش داده شده است.

 

** «آمیزش جنسی به اوج برنده» برای زنان و مردان آرامش بخش بوده و به آنها در محافظت و توجه به ویژگی های زنانه و مردانه شان کمک می کند و نقشی عظیم در نزدیکی و دوری آنان از یکدیگر دارد.

 

** «آمیزش جنسی به اوج برنده» موجب تسهیل کارکرد مغز انسان شده و اساساً انتقال پیام های عصبی توأم با لذت و دوست داشتن و دوست داشته شدن را تسریع و تسهیل می کند. این احساس نه تنها در ما جرقه ای از نیروی حیات و جوانی ایجاد می کند بلکه دیدگاه ما را نسبت به دنیای اطرافمان زیباتر، شگفت انگیزتر و با احساس تر می کند.

 

بگذارید بدون هیچ تعارفی بگویم: ما که در زندگی خود رابطه جنسی را به یکی از شکل های مختلف آن مثل، رابطه جنسی همراه با شوخی، رابطه جنسی نرم، رابطه جنسی سخت، رابطه جنسی شهوانی، رابطه جنسی سرد، رابطه جنسی … تجربه می کنیم، چرا نباید این روابط را به صورت «آمیزش جنسی به اوج برنده» تجربه کنیم؟!

 

چه رفتاری را می شناسید که تا این اندازه خاصیت داشته باشد؟ اگر به هر دلیلی خود را از روابط عاشقانه با همسرتان محروم کرده اید، یک بار فرصت «آمیزش جنسی به اوج برنده» را فراهم آورید و آن گاه نسبت به اثرات شفابخش آن قضاوت کنید.

۰ دیدگاه ارسال شده است

نظر خود را با ما در میان بگذارید