قرآن ناطق(عج)

83 - قفل دل همسرتان با این کلیدها باز می شود!

نویسنده : زهرا رستگار

قفل دل همسرتان با این کلیدها باز می شود! احترام گذاشتن به یکدیگر در حضور دیگران، قدردانی کردن، “انعطاف پذیری” در رفتارتان، گوش کردن به حرف های دیگر و ایده پردازی در خلاقیت در زندگی از اصل های داشتن یک زندگی مشترک به دور از تنش محسوب می شوند. بررسی ها نشان می دهند، زنان […]

قفل دل همسرتان با این کلیدها باز می شود!
احترام گذاشتن به یکدیگر در حضور دیگران، قدردانی کردن، “انعطاف پذیری” در رفتارتان، گوش کردن به حرف های دیگر و ایده پردازی در خلاقیت در زندگی از اصل های داشتن یک زندگی مشترک به دور از تنش محسوب می شوند.
بررسی ها نشان می دهند، زنان از همان بدو تولد نقش پر رنگی را در زندگی مردان ایفا می کنند و در شکل دهی و شخصیت و انتخاب درست مسیر و حتی موفقیت هایشان نقش زیادی دارند و پژوهش های جدید محققان نشان می دهد مردان بدون مادر، خواهر و همسر خوب موفق نمی شوند.

گفتنی است مردان و زنان با احترام گذاشتن متقابل به یکدیگر می توانند “اعتماد به نفس” را در هم افزایش دهند و اگر می خواهید همیشه شریک زندگی تان را شاد و خوشحال نگه دارید در حضور دیگران از توانایی های او تعریف و تمجید کنید.
نتایج مطالعات نشان می دهند خانم ها و آقایان باید قانون های مورد نظر خودشان را در زندگی مشترکشان بر روی کاغذ ثبت کنند و همواره بر روی آن ها برای به وجود نیامدن اختلاف در زندگی بحث و نظر خواهی کنند

۰ دیدگاه ارسال شده است

نظر خود را با ما در میان بگذارید