قرآن ناطق(عج)

253 - چکار کنم تا شوهرم عاشقم شود ؟

نویسنده : زهرا رستگار

چکار کنم تا شوهرم عاشقم شود ؟   چکار کنم تا شوهرم عاشقم شود ؟ این سوالی حساس برای تمام زنها می باشد. تا بتوانند قلب مردشان را به تسخیر و تسلط کامل خود در بیاورند. و حس زنانه خود را با فتح کامل قلب مردشان به همگان اثبات کنند. پس اگر شما هم می […]

چکار کنم تا شوهرم عاشقم شود ؟

 

چکار کنم تا شوهرم عاشقم شود ؟ این سوالی حساس برای تمام زنها می باشد. تا بتوانند قلب مردشان را به تسخیر و تسلط کامل خود در بیاورند. و حس زنانه خود را با فتح کامل قلب مردشان به همگان اثبات کنند. پس اگر شما هم می خواهید بدانید که چگونه می شود مردها را تسخیر کرد ؟ با ما همراه باشید :

این یک سوال گیج کننده است:

آیا لحظه خاص یا اتفاق خاصی وجود دارد که با توجه به آنها مردها به طور ناگهانی عاشق شوند؟ بسیار خب، جواب این سوال روشن نیست اما اصول کلی برای آن وجود دارد. مردها نیازهای ذاتی و غریزی ای دارند که بایستی قبل از اینکه با شما ارتباط عمیقی داشته باشند، با شما مطابقت دهند. وقتی مردی متوجه می شود که شما برای همه این نیازهایش ایده آل به نظر می رسید، در آن لحظه وارد عمل می شود و برای پیشنهاد ازدواج به شما اقدام می کند.

مردها ۴ خواسته اصلی و اولیه ارتباطی دارند که گاهی اوقات با کوچکترین برخورد و رفتار شما اغنا می شود. در این مقاله، کارشناسان این خواسته ها را با مثالهایی برای ما توضیح می دهند. پس شما می توانید آنها را پس از ازدواج به کار ببندید.

۱- حس حمایت

مردها در مواقع سختی نیاز به یک پشتیبان دارند. پروفسور دیوید گیونس نویسنده کتاب “نشانه های عاشقی” معتقد است درصورتی که شما برای او نقش یک حامی و پشتیبان را داشته باشیدبرایش رضایت بخش است و حس خوبی را به او منتقل می کند. نه تنها نباید دربرابر او بی تفاوت باشید و از هرگونه کمکی دریغ کنید بلکه حتی باید آغوش خود را برای کمک به او باز کنید. بنابراین به او برای انرژی دوباره و متعهد بودن در کارهایش فرصت دهید و پس از بهبود وضعیت روحیش از او تشکر کنید. این کارهای کوچک می تواند از او یک قهرمان بسازد.

به او کاری برای انجام دادن بدهید: از او بخواهید تا چیزی را تعمیر کند. با این کار، احساس موفقیتش افزایش می یابد.

نظر او را بخواهید: حتی اگر به انتخاب و سلیقه خودتان می خواهید کاری را انجام دهید، از او نظر سنجی کنید و نظر او را هم بپرسید.

گاهی اوقات لباسهای او را بپوشید: این نشان می دهد که شما او را از بین چندین مرد انتخاب کرده اید و او را قبول دارید.

۲- حس آزادی

پروفسور دن نیوهارت می گوید: مردان به خودشان اطمینان دارند که شخصیتشان بعد از ازدواج هیچ تغییری نمی کند. به او نشان دهید که شما نمی خواهید شخصیتش را تغییر دهید، با این کار به او ثابت می شود که شما او را همانطور که هست قبول دارید اما هرگز شخصیتش را خرد نکنید. با این کار به او حس آزادی می دهید.

برایشان محدودیت ایجاد نکنید: مردها از محدود شدن متنفرند. بنابراین، برایشان محدودیت ایجاد نکنید. با این کار او احساس بهتری نسبت به شما دارد.

 مردها را در احساساتتان شریک کنید: اگر عصبانی بودید اجازه دهید او هم احساس شما را بفهمد. او در این مواقع به شما قوت قلب می دهد.

برای خلوت و تنهایی او احترام قائل شوید: فاصله فیزیکی از همسرتان نماد استقلال برای یک مرد است. با این کار به او نشان می دهید که برای او ارزش و احترام قائلید.

۳- حس ارزش و احترام

شاید درظاهر از خودراضی به نظر برسند اما این طور نیست. مردها نیاز دارند تا مورد احترام بقیه قرار بگیرند و قدردانی شوند. دکتر دوبرانسکی می گوید: اگر زمانی که کنار شماست، به او احترام بگذارید، او هم متقابلا دوست دارد که بیشتر به شما نزدیک شود.

او را شاد کنید: فیلم های کمدی ببینید. وقتی همسرتان ناراحت است او را بیرون ببرید.

بازی های فکری انجام دهید : فعالیتهایی که به توان ذهنی نیاز دارند انجام دهید مثل جدول حل کردن و شطرنج. شاید کمی احمقانه به نظر برسد اما اشتباه نکنید. توانایی حل مسائل و مشکلات به او ثابت می کند که شما گاهی اوقات می توانید مانند او باشید.

متفاوت و خاص باشید: وقتی شما را با دیگران مقایسه کند به خاص بودن شما پی می برد. او را به جمعی دعوت کنید که در آن جمع شما از همه سر هستید.

۴- حس راحتی و آسایش
الن هیرچ پزشک متخصص درمان های بویایی و چشایی معتقد است که عاشق شدن حاصل وابستگی شدیدی است که زمانی اتفاق می افتد که اکسی توسین در مغز فوران می کند. شما هورمون های عشق را که توسط آنها برای هم متناسب به نظر میرسید رها می کنید. زمانی که او با شما احساس راحتی و لذت می کند، به قلمرو عشق نزدیک شده است. پس موارد زیر را امتحان کنید.

اجازه دهید شما را مرتب و اراسته ببیند: آرایش کردن جلوی همسرتان حس صمیمیت و علاقه را بینتان بیشتر می کند زیرا این همان چیزی است که مردهای دیگر از دیدن آن ناتوان اند و فقط و فقط همسرتان شاهد آن است. پس آراسته باشید. و مطمئنا زمانی که زیبایی های ظاهری و باطنی شما فقط برای او به نمایش در می آید آنها به یک حس خوب می رسند.

با یکدیگر غذا درست کنید:هرچه بیشتر با یکدیگر غذا درست کنید، او بابت پختن غذا بیشتر از شما قدردانی می کند.

موارد زیر مردها را از عاشق شدن دور می کند: اگر مردها فرصتی برای عاشق شدن نداشته باشند:صرف کردن زمان زیاد در محل کار یا شرکت در کلاس های مختلف و مواردی از این قبیل فرصت عاشقی را از مردها می گیرد. آنها به جای یک زندگی عاشقانه به کارشان اولویت می دهند و معتقدند که داشتن یک رابطه عشقی آنها را از کارشان دور می کند و فرصتی برای پیشرفت ندارند.

هرگز با او نجنگید:مطمئن باشید مردها از بحث و جدل کردن متنفرند اما این اشتباه است که هرگز نسبت به چیزی عکس العمل منفی نداشته باشید.

حس ترس و اضطراب:اغلب مردها نگرانند که اگر عاشق شوند دوستها و خیلی چیزهای دیگر را از دست می دهند. به عقیده خودشان وقتی مردی عاشق می شود، ممکن است برای مدتی از بسیاری موارد کناره گیری کند.

 

۰ دیدگاه ارسال شده است

نظر خود را با ما در میان بگذارید