قرآن ناطق(عج)

258 - ده نکته از مهارتهای همسرداری

نویسنده : زهرا رستگار

ده نکته از مهارتهای همسرداری اما این ده نکته مهم برای مردان خانواده که خیلی خوب است که در امر همسرداری بهتر رعایت کنند. ۱- مردان خانواده ! طوری رفتار کنید که زن بداند وجودش حتماً لازم است، زیرا اگر این کار را نکنید افکارش او رابه جایی میکشاند که فکر میکند وجودش غیر ضروری […]

ده نکته از مهارتهای همسرداری

اما این ده نکته مهم برای مردان خانواده که خیلی خوب است که در امر همسرداری بهتر رعایت کنند.

۱- مردان خانواده ! طوری رفتار کنید که زن بداند وجودش حتماً لازم است، زیرا اگر این کار را نکنید افکارش او رابه جایی میکشاند که فکر میکند وجودش غیر ضروری است و شما وی را با چهارچوب دَر یکی میبینید. زنها دوست ندارند با ریسکی که میکنند زندگیشان از هم بپاشد و تنها مردان هستند که این اطمینان را در آنها به وجود میآورند.

۲- مردان خانواده ! اجازه بدهید که  زنها استقلالشان را حفظ کرده تا بتوانند از ایده های شان استفاده کنند. باور کنید شما باید این اطمینان را به آنها بدهید.

۳- مردان خانواده ! فکر نکنید نظر یک زن نمیتواند چاره ساز باشد، این افکار قدیمی را دور بریزند. نظر او را بپذیرید و به آن فکر کنید.

۴- مردان خانواده ! لطف کنید بدانید زنها اگر موفقیتی به دست می آورند سریعاً آن را با شما تقسیم میکنند. پس نگران  نباشید.

۵- مردان خانواده ! همسرتان را تنها نگذارید. به زن خود اطمینان بدهید حتی اگر میخواهد کره زمین راهم منفجر کند شما با او خواهید بود . بگذارید امتحان کند.

۶- مردان خانواده ! بدانید اگر بتوانید ترس عدم موفقیت در زندگی را در همسرتان از بین ببرید بهترین همسردنیا میشوید، باور کنید چیزی جز قدرشناسی به دست نمیآورید.

۷- مردان خانواده ! در صورت شکست همسرتان، به وی آرامش بدهید نه اینکه پتکی بشوید و برسرش فرود بیائید. همانطور که در موفقیت هایش صورتحساب جلویش میگذارید درشکست هایش هم بفرمایید حساب کنید.

۸- مردان خانواده ! افکارتان را به همسرتان تحمیل نکنید. واقعاً دلیلی ندارد چون شما مرد هستید نظرتان قابل اجرا باشد.

۹- مردان خانواده ! بدانید قدرت و اعتماد به نفس مرد به علاوه سنجش و دورنگری زن، اعتدال در زندگی مشترک را تضمین میکند.

۱۰- مردان خانواده ! و اما بدانید که شما برای همسرتان با ارزش ترین فرد هستید. پس او هم باید برای شما باارزش ترین فرد باشد.

۰ دیدگاه ارسال شده است

نظر خود را با ما در میان بگذارید